4/06/2014

家の教会主宰 比嘉明 my name is Akira Higa. I was born in 1049. I live in Naha Okinawa Japan. thank you good my friend(s) all over the world.


【口語訳】 
マタイ 16:18 
そこで、わたしもあなたに言う。あなたはペテロである。そして、わたしはこの岩の上にわたしの教会を建てよう。黄泉の力もそれに打ち勝つことはない。

【NKJV】
Matthew  16:18
 "And I also say to you that you are Peter, and on this rock I will build My church, and the gates of Hades shall not prevail against it.

3 件のコメント:

  1. このコメントは投稿者によって削除されました。

    返信削除
  2. 私のこのブログに訪問して下さり、誠にありがとうございます♥
    新しくブログを更新しました。
    https://soromon321.blogspot.com/
    どうぞお立ち寄りください。

    返信削除