4/07/2014

沖縄の牧師職の皆さん、私の名前は比嘉明です。教会の健全な運用は牧師職と私の直接的対面を場所と時間を設定しましょう。

Direct dialogue with the holy order of Okinawa is possible. 
My position will interact on an equal basis. 
Church of Okinawa established pastor, congregation. 
I am a congregation. I resolved in dialogue personality of Pastor, the problem of resistance. 
Phone, I will accept e-mail. 
Direct talk of the congregation and pastor of Christian Okinawa is required.
★My name is Akira-Higa. 私の名前は比嘉明です。沖縄の牧師職と直接対談を致します。
キリスト教の牧師職の皆さんと対談を申し込みます。直接面会し、キリスト教の牧師職の職務の認識を深める対談の場所と時間を設定する時代になりました。この懸案に理解を示して下さい。
沖縄のキリスト教の健全な基盤が必要な時代になりました。

0 件のコメント:

コメントを投稿